امین و عسل بانو

متن مرتبط با «بازگشته» در سایت امین و عسل بانو نوشته شده است

بازگشت

  • نیلوبلاگ

    سلام وصدسلام به اونی که خودش میدونه چققققدر دوستش دارم. به اونی که مطمئن بودم برمیگرده.. به اونی که خودش میدونه دنیا بدون اون برای من پراز ناراحتی و غم میشه xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 خوشحالم اومدی که هستی... بیا دنیای بعداز این رو بهتر ازقبلی بسازیم پرازشور پراز هیجان پراز مهربونی... بیا و از قبل هم مهربون تر باااش. xa0 نکنه مهربونیاتو جا بزاری وبیاای...من به مهربونیت بیش از هرچیزی نیاز دارم. xa0...

    ادامه مطلب