خیلی دوستت دارم

خرید بک لینک

سلام عسیسم. امشب دلم خواست وبلاگ رو مرور کنم.

از اولش تا الان..

چقققققدر فراز و نشیب داشتم؟ چقدر گریه کردم برای خودم

قربون خودم بدم که چی کشیدم تو این دنیا..

چقققدر سخت بوده برام

تازه این وبلاگ یه ریزه از تموم اتفاقاتی هست که برام افتاده

هنوزم جرات ندارم بخوام ازت بشینیم و قصه وار

برام تعریف کنی از کجا شروع شد و چی شد اینجوری شد

گاهی فضولی م گل می ندازه و میخوام بپرسم

اما گاهی دیگه میگم چه فرقی میکنه آخه؟

مهم بودنشه که هست.

از خدا ممنونم که تو رو بهم داده

ممنونم که دلم و به داشتن ت گرم کرده.

عزیز دلم

الهی که هرکجا هستی و د هر شرایطی شاد و سالم باشی

دوستت دارم.

شب خوش

امین و عسل بانو...

ما را در سایت امین و عسل بانو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 2:00

صفحه بندی