سلام عاقایی من

خرید بک لینک
سلام عاقایی من

الحمدالله حال من و تو و رابطه مون خوب و عالیه.

حالا به جز برخی اصلاحات که البته قابل حله مشکلی نداریم.

یکی دوروزه حسابی سرت شلوغ شده و

بخاطر ضبط نیومدی استودیو تا بهم پیام بدی

ایرادی نداره نفسی

قرار نیس بی قراری کنم

یا

لااقل قرارنیس بیقراری هامو اونقدر بروز بدم

که بتواد خدایی نکرده تورو اذیت کنه

صبوری میکنم

و شاد شاد شادم بابت اینکه یه گوشه از دلت

بیاد منی.

و این برام یه دنیاااا ارزش داره.

میبوسمت

ودعا میکنم هر لحظه زندگی هامون پر برکت و زیبا بشه

عاشقتم عاقایی

فعلا

نوشته شده در دوشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۶ساعت 11:55 توسط Asal Banoo| |

امین و عسل بانو...

ما را در سایت امین و عسل بانو دنبال می‌کنید

برچسب: سلام,عاقایی, نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:00

صفحه بندی