امین و عسل بانو

متن مرتبط با «بی نشان» در سایت امین و عسل بانو نوشته شده است

بی نشان

  • نیلوبلاگ

    آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند ، که حرفهای عاشقانه نمیزنند ، چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی...آدمهایی که نمیخواهند عاشقت کنند...اما عاشقشان میشوی !ناخواسته دلت برایش میرود...این آدمها فقط راست میگویند...راست می گویند با چاشنی قشنگ " مهــــر"لبخند میزنند نه برای اینکه توجهت را جلب کنند ، لبخند میزنند چون لبخند جزوی از وجودشان است...لبخندشان مصنوعی نیست ، اجباری نیست، در لبخندشان خدارا میبینی.... هیچگاه در رفتارشان احترام و محبت کم نمیشود ، همه را دوست دارند ، دردشان درد خودشان نیست ، درد توست ، در...

    ادامه مطلب