امین و عسل بانو

متن مرتبط با «سلام» در سایت امین و عسل بانو نوشته شده است

سلام عاقایی من

  • نیلوبلاگ

    سلام عاقایی منxa0 الحمدالله حال من و تو و رابطه مون خوب و عالیه. حالا به جز برخی اصلاحات که البته قابل حله مشکلی نداریم. یکی دوروزه حسابی سرت شلوغ شده وxa0 بخاطر ضبط نیومدی استودیو تا بهم پیام بدی ایرادی نداره نفسی قرار نیس بی قراری کنم یا لااقل قرارنیس بیقراری هامو اونقدر بروز بدم که بتواد خدایی نکرده تورو اذیت کنه xa0 صبوری میکنم و شاد شاد شادم بابت اینکه یه گوشه از دلت بیاد منی. و این برام یه دنیاااا ارزش داره. xa0 میبوسمت ودعا میکنم هر لحظه زندگی هامون پر برکت و زیبا بشهxa0 عاشقتم عاقایی فعل...

    ادامه مطلب