
عشق مهربونم سلام... این ایام ایام متفاوتی ست هم بودن ت هم نبودنت رنگ خاصی داره یه ماهی بود ندیده بودمتxa0 دیشب اما دیدنت حالمو خیییییلی عوض کرد حرفهامون رو دوس دارم وقتی بی نگرانی برام حرف میزنی از امرو...
ادامه مطلب
وقتی تنهام گذاشتی رفتی کاش صدامو میشنیدی.. میشنیدی که دارم داد میزنم: خط زدن برمن پایان من نیست... آغاز بی لیاقتی توست. همیشه برای من بهترین بوده وهست.. اگر مال من نشدی..xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 قطعا بهترین نبودی ونیستی... این تو نیستی که مرا فراموش کردی.. این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی ازنزدیکی ذهن تو عبور کند صحبت از فراموشی نیست.. صحبت از xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 لیاقت است... xa0xa0 باور کنی یا ...
ادامه مطلب