امین و عسل بانو

متن مرتبط با «لیاقت نداشتی» در سایت امین و عسل بانو نوشته شده است

لیاقت

  • نیلوبلاگ

    وقتی تنهام گذاشتی رفتی کاش صدامو میشنیدی.. میشنیدی که دارم داد میزنم: خط زدن برمن پایان من نیست... آغاز بی لیاقتی توست. همیشه برای من بهترین بوده وهست.. اگر مال من نشدی..xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 قطعا بهترین نبودی ونیستی... این تو نیستی که مرا فراموش کردی.. این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی ازنزدیکی ذهن تو عبور کند صحبت از فراموشی نیست.. صحبت از xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 لیاقت است... xa0xa0 باور کنی یا ...

    ادامه مطلب