بی نشان

خرید بک لینک
آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند ،
که حرفهای عاشقانه نمیزنند ،
چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی...
آدمهایی که نمیخواهند عاشقت کنند...
اما عاشقشان میشوی !
ناخواسته دلت برایش میرود...
این آدمها فقط راست میگویند...
راست می گویند با چاشنی قشنگ " مهــــر"
لبخند میزنند نه برای اینکه توجهت را جلب کنند ،
لبخند میزنند چون لبخند جزوی از وجودشان است...
لبخندشان مصنوعی نیست ، اجباری نیست،
در لبخندشان خدارا میبینی.... هیچگاه در رفتارشان احترام و محبت کم نمیشود ،
همه را دوست دارند ،
دردشان درد خودشان نیست ،
درد توست ،
درد دیگریست ،
و آنقدر درد خودشان را مخفی میکنند که فکر میکنی شاید بی دردند
اینها ساده اند
هر که هستند ،
هر جایگاهی هم داشته باشند
هر شغل و سمتی هم داشته باشند
هر چه تحویلشان بگیرند
و شاید هر سختی و مشکلی داشته باشند
باز هم ساده اند
حرف زدنشان...
راه رفتنشان..
نگاهشان....
ادعایی ندارند،
بی آلایشند،
پاک و مهربانند.... چقدر دوست دارم این آدم های بی نشان اما خاص را

امین و عسل بانو...

ما را در سایت امین و عسل بانو دنبال می‌کنید

برچسب: بی نشان,بی نشانی,بی نشان ایرج قادری,بی نشان سراج,بی نشان ها,بی نشان فیلم,بی نشان گرافیک,بی نشان زفره,بی نشان که منم,البوم بی نشان, نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 5:00

صفحه بندی